چاپ |  بستن این پنجره

جایگاه جوایز در بسط مهندسی ارزش

کد مقاله
IV-AR-I1-018
عنوان مقاله
جایگاه جوایز در بسط مهندسی ارزش
سال انتشار
1384
نویسنده
کامران امامی - سید مهدی رضوی
زبان مقاله
فارسی
نوع ارايه
شفاهی
مرتبط با محورهای
مهندسی ارزش در اجرا(چالشها و راهکارها)
حوزه
حمل و نقل
کنفرانس / مجله
کنفرانس
فايل
IV-AR-I1-018.pdf (473 views)
جایگاه جوایز در بسط مهندسی ارزش
نشر طلاعات مربوط به نتایج برنامه مهندسی ارزش، پیامد مؤثر و بازخورد مثبتی برای کلیه دست‌اندذکاران برنامه پیاده‌سازی مهندسی ارزش خواهد داشت، زیرا که ‌آن‌ها را از نتیجه تلاش‌هایمان مطلع ساخته، اعضای گروه را شناسایی و از آن‌ها تقدیر خواهد کرد. این امر، موجب توفیق و پیشرفت بیش از پیش برنامه پیاده‌سازی می‌گردد. علاوه بر این، با توجه به اینکه برنامه‌های مهندسی ارزش، می‌توتنند پیشرفت‌های مهم و صرفه‌جویی‌های عمده را برای پروژه‌ها حاصل نمایند، تبلیغات در مورد مهندسی ارزش، خوشنامی سازمان در برابر قانون‌گزاران را افزایش می‌دهد. تجارب کشورهای پیشرو در زمینه مهندسی ارزش نشان می‌دهد که اهدای جوائز مهندسی ارزش نه تنها موجب بسط فرهنگ ارزش شده، بلکه ایجاد فضای رقابتی بین مجموعه‌ها، تیم‌ها و افراد در جهت بدست آوردن معیارهای خاص که نماینده میزان موفقیت در بسط، به کارگیری و رعایت متدلوژی ارزش می‌باشد، می‌تواند بازده فردی و تیمی ر بالا برد در این مقاله پس از مرور جوائز مهندسی ارزش در کشورهای مختلف، چند مطالعه برگزیده در زمینه مهندسی حمل و نقل ارائه می‌گردد.
چاپ |  بستن این پنجره